Vrijwel ieder bedrijf streeft naar optimale winst. Om dit te kunnen realiseren, is het ontwikkelen het bedrijf van groot belang om de interesse van de klanten te behouden en mogelijk te wekken bij geïnteresseerden. Bij het ontwikkelen van het bedrijf wordt er vaak gekozen voor een uitbreiding van platformen. Bij het inzien van resultaten binnen bedrijven, die beschikken over een applicatie, zien steeds meer bedrijven de toegevoegde waarde van een app in. Uit onderzoek bleek dat ruim 42% van alle bestaande bedrijven voorzien is van een applicatie om het gemak bij klanten en het bedrijf centraal te stellen. Daarbij was circa 30% geïnteresseerd in de ontwikkeling van een app. Betere resultaten bij minimale inspanning Om de huidige resultaten binnen het bedrijf te verbeteren, is het essentieel meer klanten te bereiken. Oorspronkelijk werd dit doel behaald op de traditionele manier: door het plaatsen van advertenties, reclameborden, etc. Momenteel kan dit op een gemakkelijkere manier. Via een mobiele applicatie is het mogelijk de klanten binnen enkele seconden te bereiken. Producten en services zijn in korte tijd te promoten onder de gebruikers. Om helemaal naar minimale inspanning te streven, is het mogelijk de ontwikkeling van de applicatie geheel uit handen te geven. Hierbij kunnen developers, gespecialiseerd op het gebied van programmeren, u helpen bij het samenstellen van een sterke en snelle applicatie die voorzien is van alle vooraf aangegeven wensen en eisen. Denk hierbij aan het design, gerealiseerd door een front end developer, en aan de achterzijde van de applicatie (het programmeerdeel), tot stand gebracht door een back end ontwikkelaar. Goed voor de marketing Via het internet kan er goed op de denkwijze en de handelingen van de gebruiker worden ingespeeld. Zo hebben mobiele apps de mogelijkheid toegang te krijgen tot de huidige locatie van gebruikers, indien de gebruikers dat toestaan. Op die manier is het mogelijk klanten op gunstige momenten meldingen te sturen. Gemakkelijk betalingsproces Klanten worden eerder gestimuleerd een bepaald product of bepaalde dienst aan te schaffen als dit gemakkelijk af te ronden is. Veel bedrijven gingen hierbij de fout in door eisen te stellen rondom de betaling, denk hierbij aan het betalen in contanten. Door gebruik te maken van het digitaal betalingsverkeer kan de betaling gemakkelijk worden afgerond tot grote tevredenheid van de klant. |
http://kojac.nl |