FunctieBen je op zoek naar een fulltime baan? Weet jij alles van boekhouden en ben jij administrateur in alle branches? Vind je het leuk om facturen in te voeren, betalingen voor te bereiden en maand- of kwartaalrapportages op te stellen? Dan zoeken wij jou! Toolstation is een groeiende organisatie die elke maand nieuwe winkels opent. Dit doen we door middel van een simpele formule, klanten kunnen online en in het kantorennetwerk aankopen doen met snelle service, breed prijsaanbod en lage prijzen. Momenteel hebben we meer dan 50 vestigingen in Nederland en 4 vestigingen in België. In het Finance team ga je je voornamelijk focussen op de groei en expansie van Toolstation België. Je ondersteunt financieel managers in Nederland vanuit België en bent daardoor grotendeels onafhankelijk van boekhoudkundige werkzaamheden. Je verzorgt de dagelijkse financiële en administratieve werkzaamheden binnen onze organisatie. Je hebt ook regelmatig contact met het winkelpersoneel en het team van het Belgische hoofdkantoor. Daarnaast verzorg je maand-, kwartaal- en jaarrapportages. Je regelt alle administratieve en financiële werkzaamheden voor de (nieuwe) winkel. AanbodWe bieden de volgende tools:
Jouw profielBeschik je over de volgende tools:
Beantwoord telefoontjes om klantmeldingen te ontvangen of instrueer klanten om documenten te versleutelen, documenten te archiveren en archiveren, post te classificeren, brieven te verdelen, te stempelen en te registreren, e-mails af te handelen, gegevens uit de algemene boekhouding in te voeren, reserveringen te registreren, documenten in te voeren en de lay-out vooruit te houden en documenten correct te archiveren , Het budget volgt de organisatie door bankrekeningen te controleren, algemene kosten en facturen te controleren, … Geen specifieke leervereisten |
https://www.vindazo.be/vacatures/administrateur.html |